Saturday, June 12, 2010

Radio ! oh Radio !

Aku kesian tgk Radio aku ni...

bukan apa.. saya beli dia kerana kalau ada event racing kereta mcm F1 atau JapanGT mesti bawa radio ni.. tuk jaga telinga dari bunyi kereta yg bising..

saya beli bukan sbb bunyi kereta yg bising tapi sbb Sepang yg recommend, mereka kata beli radio bukan saje dia absorb bunyi tapi leh dgr lagu radio dan commentary LIVE sepang !!!

masa tu ada 2 versi, satu versi RM200 digital dgn yg analog.. saya beli yg analog sbb senang, murah dan sound clear.. digital ni faham2 la.. kan?? fungsi sama so baik beli yg murah..

gambar radio tersebut







wow mmg hebat la so beli la.. sbb ye la.. selalu pergi setiap tahun kan ??

gambar yg paling hebat ku !!!


pada masa ni saya ingat lagi bunyi ada org main counter strike.. sambil bagitau kereta mana duk menang..

tapi sygnya tahun lepas la... si Sepang kata takde lagi radio... radio telah cancel... mmg sedih..

si radio tak dapat di gunakan... syg kan???

apa2 pun saya akan gunakan nya !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails