Thursday, August 12, 2010

Terpaksa blog la

maafkan saya, ini posting lama tapi terpaksa saya upload sebelum nak keluarkan topic Ramadhan

Assalamualaikum, saya terpaksa blog hari ni... walaupun terpaksa guna line yg tak stabil also kena duduk di luar rumah sbb my house mcm takleh dapatkan line yg clear.

Hari ni sambil duk cari rahsia kenapa TMNET down(ada rahsia dia tapi kalau saya bocor mmg bahaya sgt2 la)... di beberapa laman web.. ada ternampak ada kwn suh tolong akak ni... so saya tgk la blog akak ni..

Alia Haryani

sambil baca kesian tgk akak ni... kesakitkan dan byk dugaan. Sedih aku masih student kalau dah kerja mungkin aku tolong carikan dia customer untuk product dia also tolong dia dlm business.

Lebih baik i beli dari akak ni barangan mcm Selimut n Sarung kusyen daripada satu akak tu yg jual mahal pastu yg PALING ANEH dia stay di JEPUN so faham2 la... cost of living di sana mahal.. so kenapa nak jual barangan sarung kusyen Malaysia kat kita.. nak tipu kita ke?? Pastu why nak jual barangan ni?? kenapa tak jual barangan Jepun?? lagi untung !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails