Friday, December 17, 2010

Review Minuman: Ribena Strawberry VS Tropicana Twister Blackcurrent

Saya nak review 2 minuman baru ni iaitu:

- Ribena Strawberry
- Tropicana Twister Blackcurrant



ok kita start dgn Tropicana Twister.. mereka selalu kata jus mereka adalah yg pure mcm ala2 PEEL FRESH la... so beli la sbb jus oren dia sedap apa.. bila rasa yg blackcurrant.. mmg kecewa sbb rasanya hampir serupa seperti brand lain mcm FnN dan jenama jus blackcurrant yg lain.. kalau tau rasanya begitu baik saya beli brand lain yg murah dan byk dari si botol kecil tropicana twister.

sekarang Ribena Strawberry.. Ribena ni mmg famous dgn rasa manis dia yg lain dari yg lain... setiap kanak2 tau rasa Ribena yg sgt lain.. Ribena Strawberry pulak adalah Ribena campur Strawberry !! rasa strawberry dia mmg terbaik la.. ada rasa masam manis strawberry dan juga Ribena. mmg sesuai bagi peminat Ribena.. Ribena juga jadi Ribena menang !! Botolnya juga besar...

apa2 pun ini adalah review saya dan org lain mungkin ada pendapat yg lain

Ribena Oren bila lak??? dulu ada saya selalu beli sebelum mereka xnak oren...

p/s: saya sedar dlm peti sejuk.. Tropicana Twister susah nak beku... kenapa eh???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails