Friday, March 2, 2012

Kecewa dgn artis ini

*Perhatian, mempunyai maki-makian dan mencarut, jika awk xsuka membaca jenis mcm ni.. sila keluar dari blog ni dari nak menyerang saya !! aku tau ramai peminat fanatic artis ni nanti serang

Assalamualaikum, beberapa hari lepas aku kecewa sgt dgn artis ni. Tau lah dia terkenal tapi perangai dan kepandaian dan kematangan xberubah2.

Menyampah setiap kali bila dia di interview di berita. Cakap xprofessional langsung mcm budak xpernah belajar di sekolah. Kanak2 sekolah lebih baik percakapannya dari si artis tersebut.

Worst to worst artis tersebut dapat cahaya mata, bila di interview, dia mcm.. cakap mcm xpandai pastu mcm xhappy.. aku ucapkan tahniah dapat cahaya mata.. tapi aku kecewa sbb ingatkan maybe si artis ni dah berubah tapi xberubah langsung dan siap lebih teruk adalah. At least cakap la mcm gembira ke apa?? ini cakap sama je.. mcm budak bodoh.. buat malu je..

Saya cakap ni bukan sbb saya dengki ke apa? tapi kecewa...

xkan si isteri xrasa malu dgn si suami??

saya tau ramai xsuka dgn si suami siap kata mcm2.. antara contohnya

"tgk cara dia jalan lawak mcm budak bodoh"

"eh, xpandai cakapnya dia"

"siapa loser tu?"

"wei nampak x si loser tu, jom tgk dia jalan2 lawak tau?"

"wei dgn pemberita cakap la elok2 !!"

"siapa minat artis ni? dia bukan contoh terbaik !!"

"tau ke? dia yg derhaka mak dia? sampai hari ni kita xtau apa jadi dgn maknya?"

*fyi, sesetengah petikan di atas adalah zaman aku dgn kwn2 Yahudi (dilabel as Yahudi oleh kwn2 dlm politic merah, kwn2 dlm politik merah cakap bukan aku k)

aku bukan nak kata si suami tu bodoh mcm org di atas cakap, aku percaya si suami boleh improve untuk jadi lebih baik kerana si suami sempurna, ada akal, boleh bercakap, ada isteri sempurna dan bertudung, byk penyokong dan peminat.

Jgn pula si isteri kata "ala aku redha suami aku serba kekurangan, aku bersabar je dgn si suami"

HELLO?? Kekurangan? dia dah byk duit bila bersama awk? xkan awk sebagai isteri xnak tolong si suami untuk jadi manusia yg lebih elok? At least di mata org ramai?

bak kata bahasa ingeris "EVERY GREAT MAN HAS A GREAT WOMAN,"

aku tau dulu dia mmg terkenal siap peminat fanatic nya memujanya lebih dari tuhan sehingga benda salah artis tu buat boleh mereka kata BETUL dan Role Model terbaik !!

aku mengaku, aku xsuka artis ni... tapi sekarang aku lebih kecewa !!

why?? sbb dah bertahun2 dia masih sama dan lebih teruk !!

sekarang ni ada cahaya mata !! bagaimana si artis tu nak jadi ayah yg baik?

as in?? xkan nak cakap cara dia yg xprofessional tu... nak cakap dlm slang lebih rempit?

xkan nak org kutuk si anak dgn kata2 di atas tu??

xkan nak bagi si anak membesar dgn kata2 di atas tu??

xkan nak juga bagi anak tgk berita dgn ayahnya yg sempurna cakap xsempurna?

si artis saya berharap awk tolong la ubah sikap awk !! dan cara percakapan awk !! biar depan pemberita awk cakap elok2 dan sempurna !!

plz be a good husband too !!!

*cakap pasal ni teringat si suka fitnah dan aibkan org.. dia juga akan dapatkan cahayamata tapi dgn perangai dia yg xsenonoh bolehkan anaknya? Well kita doakan mereka jadi ok !!

sama juga dgn kwn yahudi aku tu !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails