Saturday, July 3, 2010

nak tgk Coca Cola 400 !!!

Malam ni tak sabar nak tgk pelumba Nascar di litar antarabangsa Daytona !!

Coke Zero 400 !!!

ish menyampah aku dgr name Coke Zero... sbb teringat pic ni...



ini my crush punya best fren... dia dah pergi Jepun so mcm jealous la gak kan...

ni iklan coke zero !!!







ok so balik ke race... ini race kali kedua di Daytona selepas race permulaan pada bulan february !!

tapi adakah tahun ni akan di menangi oleh Tony Stewart sekali lagi??

dgn backup car sekali lagi bolehkah dia menang????

Nascar Chase belum bermula lagi tapi race ini akan menentukan keputusan untuk ke Chase !!

Kalau boleh saya tidak mahu Jimmie Johnson menang Nascar lagi... aku dah muak tgk dia menang.. BOSAN SGT !!!

Jimmie Johnson


dah muak dgn 4 victory takkan nak bagi dia 5 lak !!! bosan la nascar mcm tu !!


Jeff Gordon pun mcm dilupakan !! Sedangkan Jeff adalah senior dlm Nascar

Tony Stewart iaitu pelumba saya minat mmg power !!! harap2 dia menang !!!

org ramai kata dia mungkin tak leh menang sbb dia owner tapi sebagai owner pun dia berjaya !!!





ooo lupa Ryan Newman iaitu pelumba dalam team Stewart-Haas juga telah perform dgn hebatnya tahun ni berbanding dulu !!!



tgk kereta Tony Stewart buat aku nak makan burger king n bagi dia menang mcm hari tu !!!!

harap2 dia MENANG !!!

STOP JIMMIE's Winning !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails