Tuesday, January 18, 2011

Wishlist event 2011

Insya-Allah dgn planning n budget yg betul maybe akan dapat tercapai cite ku untuk ke event ini...

budget dah cukup... dan insya-Allah..

event wajib (sbb minat dan ticket murah) yg perlu pergi adalah

SUPERGT 2011


- akhirnya event ini datang juga ke Malaysia tapi cannot put my hopes high sbb xde info dari pihak litar lumba tersebut. Saya mungkin beli ticket VIP sbb menyampah dgn satu pegawai litar yg mengejek "awk org miskin kena duduk tempat panas, aku kaya leh duk tempat sejuk,".. babi giler punya perempuan. nak pergi event ini untuk test camera baru !!

camera baru


nak tgk pun sbb nak tgk kereta ini bertanding, harap2 mereka dapat join

Lexus LFA


adakah Honda HSV akan menjadi juara seperti tahun lepas??

Honda HSV Wielder yg menang tahun lepas


atau Nissan GTR akan kembali mengancam SuperGT ??


VGL 2011


- Kemungkinan besar VGL akan datang ke Malaysia sekali lagi selepas sambutan meriah tahun lepas !!! Peminat video game akan suka lagu soundtrack video game yg akan di orchestra kan. Mmg terbaik.. ini article saya dlm English tahun lepas click here to read

Pesta Buku Antarabangsa KL 2011
- siapa xsuka pergi event ini, ini adalah event yg terbaik.. setiap tahun ada je buku yg menarik untuk dibeli dan dibaca.. tahun ni garenti beli buku adik Riha J yg sold out mcm hot cake.. buku abang Alif juga masuk dlm collection.. ingat kedua-dua buku mereka soldout mcm HOT CAKE !!!! tapi tahun ni ada ke buku yg terbaik seperti tahun lepas?? harap2 ada..
*Aiman dah minat membaca, ini semua gara2 beberapa kwn... termasuka Adik Riha, Husna-senpai n Alif-senpai !

Formula D Asia 2011
- tahun lepas 2010 adalah event yg paling hangat.. adakah tahun ini lebih hangat?? adakah Jepun dapat menjaga kemenangan mereka. Adakah Indonesia akan ke top 3?? Mungkin ada pelumba hebat dari Thailand?? kita xtau.. tapi akan berlangsung di Malaysia..

mungkin pergi kalau budget cukup

Formula 1: Malaysia 2011
- dah ramai kwn suruh pergi.. ingatkan nak pergi la.. saje nak test camera also nak tangkap n dapat autograph Michael Schumacher, leh ke??

Konsert Maher Zain
- Maher Zain sudah menjadi celebrity terkenal disini, setiap bulan di akan datang ke Malaysia. Sudah pun 3 atau 4 konsert Maher Zain di Malaysia.. maybe ada chance nak pergi also test camera juga sejak ramai penguna DLSR tidak bersyukur dgn camera mereka sbb shot yg mengunakan lensa 75-300mm tidak terbaik.. beat me... i am only 50-200mm. Katanya mak i nak sponsor me untuk konsert maher zain..

2 comments:

  1. hoh.. test camera baru . ceh.. jeles3~~~~

    ReplyDelete
  2. Salaam Dik,
    Akak ada blog baru.

    http://buatgapo.blogspot.com/

    -iizla-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails