Thursday, January 26, 2012

random lah

Aku terfikir pada bulan Ramadhan lepas, waktu sahur.

Ada seseorang ini message kat aku, aku reply. Tapi dgn keadaan yg aneh, aku terfikir kenapa auntie message me?

Bukan apa? Sbb anak auntie was my xgf yg lari kerana wang. Aku pun duk terpikir. Kenapa auntie tetiba layan me?

bagi tau mcm2 aku pun mendengar dan menjadi seorang yg baik. Relationship aku dgn auntie mcm anak dgn mak, walaupun dlm hati mmg xnak jadi.

Tapi lama2 berfikir dan cakap dgn GF. Aku pun terfikir, dia datang nak chat sbb dia ada masalah?

Bila ada masalah baru nak cari kwn??

Bukan apa? Auntie pun cakap datang Penang bagi tau ye?

tapi dia datang KL, xbagitau kita siap pergi merata2... i pun cakapkan benda sama. Datang KL bagitau ye.

Aku pun mcm confuse apa niat sebenar auntie, but i rasa mcm bila ada prob baru nak jumpa kwn2..

i rasa seolah2 mmg betul, bila jumpa benda ni manusia boleh berubah, for good or for bad..



aku tau aku cakap pasal benda ni.. ada org nanti mengamuk lebih teruk dari kaum Yahudi !!! Apa2 pun sabar je la.. blog ini milik aku dan freedom of speech. Nak cakap adalah hak aku !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails