Wednesday, September 26, 2012

Beberapa Iklan Malaysia yg xmasuk akal.

Ada beberapa iklan di Malaysia yg xmasuk akal. Byk sgt..

saya tgk ada iklan yg terbaik, ada mcm sampah..

tapi kita ingat balik beberapa iklan yg xmasuk akal.

Iklan Cadbury Crunchie.

kenapa iklan ini?

saya ingat dulu masa form 3, iklan tu semakin terkenal di NTV.

Menunjukkan seorg gadis (mungkin Melayu) bogel memeluk bantal dan ketawa. Masa tu xsilap katanya cousin aku, dia menyimpan cadbury dlm bantal. Saya dan cousin satu lagi kata benda yg mmg sadis.

so ingat balik, apa fungsi iklan mcm tu? tunjuk gadis bogel peluk bantal sbb cadbury crunchie? Xmasuk akal.

Satu lagi iklan xmasuk akal adalah iklan Corntoz

kenapa lak?

Siapa ingat? ada iklan tu si penghidu gam jadi penghidu Corntoz.

saya kata penghidu gam atau dadah sbb mcm tu saya rasa... dia obses sampai hidu corntoz.

Xmasuk akal pastu siap kata Express Yourself...

so nak express diri kita dgn ambil dadah sampai makan corntoz... hebat !!!

atau hidu corntoz lebih baik dari hidu dadah... crazy..

komen dibawah kalau ada iklan yg ingin dikongsi yg xmasuk akal.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails