Tuesday, September 25, 2012

sial idiot mother bitch !!

commentors kalau awk adalah relative n suh aku delete posting ni sorry k !!! i am not deleting this, i am keeping this as a reminder !!


sewaktu aku duk tgk video minah2 bitches ni yg xsenonoh dari anjing gaduh (kisah gengster felda adela)

ada satu berita yg menyayat hati di facebook.

ada seekor mother beech ni membaling anaknya dari tingkat 3 !!

zalim sungguh..

ni gambar mother bitch yg cover muka...



seriously aku mcm xsuka nak letak pic kaw yg xcomel tu diblog saya u fucking motherbitch !!!

tau malu n cover muka..

bila bunuh anak bukan main megah tunjuk muka kat anak sebelum baling !!!

kalau leh nak suh org buka muka dia tu.. ajar sikit !!

anyway sezalim2 Firaun, Firaun xbunuh bayi (Nabi Musa) tersebut walaupun bayi tersebut akan menentangnya !!

saya boleh memberi kesimpulan Firaun lebih mulia !!

p/s: ada blogger yg saya meluat tu, preg tapi dia menyampah sbb marahkan baby dia kerana size dia yg dah gemuk.. dia xsyukur dan benci dirinya gemuk sbb baby dlm kandungan dia...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails