Wednesday, September 9, 2009

Kelisa brown n off topics

kisah ini tiada kaitan pasal nak review kereta...

Gambar Hiasan



kenapa topic itu kelisa brown... well...

panjang citenya pasal me n this girl ni....

saya tak tau kenapa setiap kali terfikir pasal dia.. lepas saya mimpi dia... adakah ?? dia ingin memberitahu saya sesuatu ?? adakah dia menyukai saya walaupun saya lelaki serba kekurangan ???

byk persoalan diminda ku... apa ada dgn girl ini???

maybe di hatiku meminati dia.. tapi... saya ini serba kekurangan as in.. she is smarter than me.. she is richer than me.. she is

saya tau manusia serba kekurangan.. tapi saya tidak mahu dia kecewa kerana saya or kecewa kerana kita break... sudah ramai girls dah bersama n pergi... ku tak nak lagi.. lebih2 lagi girls yg jenis... kita nak berkenalan

=== off topic pasal girl yg saya berkenalan ===

contoh mcm satu girl tu... saya sygkan dia.. cheer dia up.. pastu one day.. tau tau ada laki lain.. n laki lain tu permainkan dia.. pastu dia cakap saya ni... mcm2 la... pastu tak bagi support la.. masa dia dah nak bunuh diri atau mati apa la.. pastu in the end.. dia datang balik to me.. now.. dia tau saya masih marah lagi atau tak terima dia as gf... setiap kali kalau saya chat dgn dia... saya leh rasa.. dia rasa amat bersalah n kecewa kerana salah anggap pada saya...

n yg satu lagi lebih teruk... dia dah break dgn bf dia... pastu as beberapa hari sedih.. dia ingin bersama me... lepas tu, tak diduga... dia masih syg bf dia.. n satu hari dari jauh.. dia stayover di hotel yg bf dia sponsor... keadaan menjadi teruk.. apabila.. kerana dia terlampau syg pada bf dia yg curang tu... dia sanggup tidur dgn bf dia.. gambar mereka berdua ada di myspace berasrama.. saya tak follow sgt lepas tu.. apabila dia dah sombonk.. tak reply message n angkat phone.. also saya nak tau keadaan dia kerana dia admit ke hospital... tidak tau bahawa dia sedang membunuh diri... kalau awk pergi myspace dia.. ada gambar dia mengambil dadah atau pil cegah hamil... Allahualam...

=== end of topic and back to kelisa brown ===

disebabkan byk persoalan.. saya pikir.. apa yg dia suka pada saya???

atau apa dia pikirkan saya masa.. semasa saya mimpi...

byk persoalan n misteri... even saya baca profile dia... nampaknya mcm dia suka pada seorang jejaka yg diberi codename A

siapakah jejaka yg dimaksudkan???

Adakah saya??? atau laki yg lain???

saya tak berani nak tanya dia... sbb...

saya takut... saya takut kerana.. saya kerja part time di satu syarikat swasta ini sebelum class start... dia dulu kerja sini dan dijanjikan tempat... also dia syg syarikat ini juga dan selalu tanya saya... yg saya takut.. kalau saya lukakan hatinya atau membuat sesuatu dia tak suka.. i am sure, she tak akan kerja situ untuk mengelak daripada jumpa saya, lagipun syarikat ini memerlukan pakar seperti dia... saya pun tak nak tanya.. nanti dia kata.. saya ini shock sendiri atau perasan.. so i biarkan je la.. kan??

also dlm blog dia.. dia sendiri mengaku dia susah nak layan...

satu kwn dia.. kata saya bukan A.. tapi bila saya baca comments.. seolah2 perwatakan A ini sama seperti saya.. adakah saya dimaksudkan jugak??

Aiyaaa Aiman jgn perasan la... not u k.. i know ur buddies said it is u.. but not u la...

btw kwn2 girl ni pujuk dia... untuk confess cintanya pada A... dia tak mahu...
adeh byk sgt off topic la.. sorry k

ok, balik pada kelisa brown... girl ni.. dia drive kereta kelisa brown yg lama... somehow lepas saya found out pasal laki misteri A... hati saya masih keliru tentang A.. tapi kan... entah mengapa... walaupun A itu bukan saya atau tak... entah mengapa.. setiap kali di jalan raya atau di office.. ku lihat kereta kelisa brown dia tu... adakah dia akan datang???

adakah kita akan berjumpa lagi sedangkan kita suka lepak di tempat yg sama???

itu semua mmg salah satu daripada berjuta persoalan... aku hairan.. mengapa saya ingin melihat kereta kelisa brown itu???



mengapa setiap kali ??? adakah saya merindui girl itu?? atau sebaliknya?? adakah kita merindui sama2 tapi kita tidak tau apa yg sedang berlaku???

ku masih confuse ni... YA ALLAH.. saya tak suka perasaan sebegini.. saya inginkan berdoa padamu... aku ingin beribadat... aku ingin habiskan my studies... jodoh later... kalau sekarang waktunya jodohku datang... harapkan dia yg terbaik n yg kekal.. ku tidak mahu seperti yg dahulu (yg tidur dgn laki lain)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails