Monday, September 27, 2010

Anime saya tgk

Ini topic pasal anime yg saya tgk sepanjang cuti sem ni...

mula2 habiskan cite Robotech, anime Jepun yg 3 jenis dicampur menjadi satu anime !!

ROBOTECH


85 episode tapi saya stop sehingga 36 kerana lepas tu anime yg boleh kata mcm epiosde boring sikit..

SOUTHERN CROSS


masa tu download Macross Frontier kerana tgk trailer dia.. hebat n lebih hebat dari Gundam 00 (pada peminat gundam jgn marah k, saya pun minat gundam tapi bukan 00)..

MACROSS FRONTIER


Habiskan Super Dimension Fortress Macross, anime yg pertama saya tgk masa budak2 umur 2 atau 3 kot.. byk kenangan manis n dapat memahami anime ni, byk pengajaran berbanding anime sekarang.. yg lawaknya bila tgk balik.. rasanya jalan cite dia hampir sama dgn hidupan saya.. huhu.. tgk anime ni walaupun animation lama tapi cite dia masih class..

*tgk facebook saya pasal macross nanti awk faham la

SUPER DIMENSION FORTRESS MACROSS


bila berkenalan dgn satu akak comel ni yg panggil dia kak Sara Sidle sbb rupanya yg sebijik mcm Sara Sidle of CSI.. dia pun cite la pasal anime, dia kata masa dia budak2 dia suka anime Mospeada.. dia bagi tau ala Anime motosikal yg boleh transform.. pastu teringat kat ROBOTECH sbb mmg gabungan Macross, Southern Cross dan Mospeada.. disebabkan dia rindu anime tu saya pun buat kajian.. n masa ni tgk Macross Frontier yg mmg hebat !!! Jalan cite yg paling suspense dan confusing... mmg terbaik la...

so semasa buat kajian tentang anime Mospeada.. ada la videonya di youtube.. jadi tgk la.. bila tgk baru ingat sgt2... kalau robotech tu mmg tak ingat sgt...

GENESIS CLIMBER MOSPEADA


saya ingat, ada lagu rock n roll jepun yg hardcore !! n teringat la semua pasal tu... sampai musuh pun saya ingat kalau nak kalahkan tembak matanya !!

mmg manis teringat anime tu.. so download la.. sambil ketawa melihat anime yg mmg saya rasa perlu di beri perhatian dan penghargaan !!!

lepas habis robotech bersama macross frontier... aku pun balik la tgk Mospeada.. yg mmg terbaik !!!

watak paling aku suka adalah Stig Bernard !!



rindu sgt2 rambut tu sbb tu rambut form 4 saya... masa duk mengorat girl yg suka bau ridsect tu...

nak tau pasal Stig Bernard awk tgk la anime Genesis Climber Mospeada

ini video intro dia... ye Hujan ada lagu mcm ini kan?? sbb Hujan pun peminat tegar Mospeada !!

1 comment:

  1. mak aih kartoon jek....


    http://www.ceritasangputeri.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails