Wednesday, September 15, 2010

Kwnku

Anda pernah mengalami tak masalah ini...

best fren awk lupakan awk kerana bz sgt dgn boyfren atau girlfren nya???

pernah tak??

saya mmg pernah... ada best fren saya ni... kita mmg best frens sampai dia ada gf.. tapi ingat !! b4 dia ngorat dgn awek dia tu.. dia ada minta nasihat aku mcm mana nak dapatkan dia.. ku ajar la.. walaupun masa tu aku single dan baru lepas break... so dgn nasihat semua.. dia berterima kasih dan itulah kali terakhir kita bersemuka.... buat selama-lamanya..

mmg semasa dgn gf, kalau sms dia tak layan... kalau layan pun dia bz dgn gf.. dia ada teori mengatakan bahawa anda kena overprotective dgn gf.. takut kena curi dgn laki lain.. tapi aku pelik.. sejak ada gf.. dia mcm.. lain.. seolah2 dia tak lagi open.. nak kata aku blame tempat dia belajar.. tak mungkin walaupun majority sana overprotective over their gf or kwn perempuan.. mmg tak mungkin.. something must have done by his gf...

mmg gf dia telah mengubah dia... saya ada kwn yg belajar bersama2 dgn dia.. mereka pun cite dia dah berubah... paling saya geram adalah keputusan best fren saya buat pada satu pagi.. dia bagitau dia ingin study ke tempat yg lebih luas... tapi disebabkan ikut gf.. dia.. pun ikut sama2 dgn gf dia di tempat mereka study sama2...
sedihnya si adik mendgr..

ok la... apa2 pun itu 3 atau 4 tahun dulu.. hari ni... mmg mengejutkan.. saje2 ku masuk my bestfrens gf facebook n terkejut.. n dah sah !!!

GF dia mmg pembelot... i meant u know what happen??

dia cheated on my best fren... saya dah baca semua comments yg ditinggalkan... mmg jijik aku baca... my bestfren now mmg down n terganggu pelajaran dia... sian..

aku cuba contact him.. tapi.. tah.. dia mcm marah dgn aku... tapi at least i came n sms him... NO I TAKDE CAKAP PASAL BREAKUP NANTI NAHAS !!

sian, walaupun ramai members kata.. lupakan dia.. dia dah lupakan awk.. dia bukan kwn awk yg sebenar (ceh kalau org yg nasihat mcm ni buat pada diri dia pun ok gak =P jgn marah k).. tapi bestfren aku ni... harap2 dia tau... aku masih ada sebagai bestfren sbb kita ingat moto yg pernah kita cakap sama n berangan jadi askar Dajjal... i meant US ARMY !!! ada rukun US amry yg kita pernah janji...

I will never leave a fallen comrade.

my advise to the boys, cari gf yg understand u, support u, loves u who what u are and loves n resepct ur family walaupun mereka akan buat something yg negative... n boys jgn overprotective sbb belum lagi jodoh.. kalau tunang u got la permission to be overprotective.. n tak semestinya awk dah menang hati ibubapa dia awk dah menang anaknya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails