Monday, September 27, 2010

were i was??

i sedar ramai tak nak baca posting lama bahawa saya mmg xleh blog sbb laptop rosak, ye laptop rosak sbb tu, kalau tulis untuk blogging garenti mati...

posting lama yg diberitahu kenapa saya tak blog

tulis novel pun tergendala.. ini pun saya blog kerana ada di college untuk tahun 2, sem 1 !! student diploma lum masuk lagi jadi tak tau siapa akan join kita.. ramai kwn suh bertenang sbb x akan berlaku seperti college lama..

kalau nak cite raya saya xde apa2 sgtr nak cite sbb ada perkara yg baik ada yg jahat... tapi tahun ni yg jahat je byk.. dari keluarga ke kwn..

aku xnak cite yg kwn kalau leh sbb dia monitor my blog seolah2 mcm blog aku dikawal olehnya..

ok xleh cite byk nanti dia emo n mengamuk kat saya.. mmg saya tak nak juga cite apa berlaku pada waktu raya di blog ni kerana xpercaya...

aku sekarang ni maybe x nak percayai sesiapa sekarang ni.. walaupun kenalan rapat..

ok la saya cite sikit.. raya hari tu.. kwnku call cite pasal case arwah dr. susila, masa tu khusyuk-ku dgr walaupun cite tu dihebohkan di twitter... somehow masa tu kwn aku tu cakap n ingin bercerita tapi katanya terlampau seram untuk dicerita untuk saya.. saya bagitau aku xkisah seram ke tak.. tetiba kwnku mengamuk marah cakap aku ni bersifat dominant n yg ni aku naik angin bila dia kata "mmg betul kata ORG awk perangai seperti..."

pasal seram tu pelik... kalau rahsia.. katala rahsia... seram is NOTHING !! i have seen WORST !!!

mmg MARAH, siapa motherfucker duk mengumpat n mencaci aku kat dia??? sejak hari tu lagi aku sedar dia duk cakap ada org xpuas hati dgn aku.. YE AKU MMG TAK SEMPURNA tapi takkan sampai tu pun nak marah...

seorang kwn tak akan marahkan kwnnya kerana tak sempurna, akan berhati2 dgn mencaci ni walaupun betul.. tapi dia.. tah la.. ku sangsi sgt.. boleh dia x puas hati kerana cerita dari luar tentang saya??

aku xnak cite lebih2 sbb saya tak nak aibkan atau musnahkan dia..

sejak hari tu, aku dah malas nak layan walaupun adik dia pujuk untuk berbaik.. aku baca blog dia katanya dia x bersalah (atau pun lupa apa jadi) n sepatutnya cite situasi saya kepadanya.. tapi masalahnya?? mcm mana?? kalau aku dah tidak mempunyai kepercayaan dgn sesiapa lepas dia cakap mcm tu.. bukan aku xnak kwn dgn dia... cuma dia tu nak ikut cara dia yg aku rasa dia lebih dominant atau suka mempercayai kata org lain dari kwn sendiri... so apa gunanya aku cite pun, kalau dia akan sedemikian..

tah la aku pun bercelaru berfikir...

saya xtau dgn anda diluar sana bagaimana??

p/s: i know u going to flame me over this matter n crap about saying i am dominat well i dont care... remember if i have never seen u angry, u never seen me angry...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails