Wednesday, September 15, 2010

Kemana kah saya???

Assalamualaikum warga bloggers, Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin !!!

sorry kerana lama tak update, Laptop rosak jadi terpaksa saya on9 di college untuk buat blog posting ini... my laptop kalau type laju2 dia akan mati... pelikkan??

baca n click sini kalau nak tau apa case dgn laptop saya yg nazak ni...

sad, novel saya pun tergendala... terpaksa tulis di kertas sementara waktu =(

Ada mcm2 cerita yg ingin saya kongsikan pada bulan Syawal ni dari perjalanan pertama Syawal... mmg byk dugaan n kemuliaan yg leh dikongsi.

Raya ni ramai kata slow.. tapi tak mengapa.. kita kena bersyukur sbb kita masih ada lagi.. tgk yg masih sedih dan tak dapat beraya... i meant the org miskin bukan yg merantau tu... yg merantau tu ada kwn2 so kurang la kesedihan tapi saya faham juga yg merantau mesti sedih dgn sambutan meriah bersama keluarga !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails