Tuesday, November 3, 2009

kwnku kata mcm aku

Ok, sudah lama tak blog so malam ni i blog k !!!

tapi 1st nak cite pasal ada blog kwn kena serang dgn org yg tak senonoh n bodoh.. mcm case si Tengku serang aku la... tapi bewarned Tengku.. saya ada name penuh awk dah profile facebook awk.. so jgn nak lari dan saya tau itu awk dari cara awk comment... tapi non worries tak de niat nak attack pun... so kwnku ni tak pasal2 kena serang dgn org giler2 ni... tau la.. tapi bodoh la gak... cite blog dia pun tak de kaitan dgn apa xgf saya tu yg giler bau ridsect tu buat... dia adalah kutuk manusia n mmg pernah menjadi pergaduhan yg besar !

hey kalau nak kutuk awk semua mcm nak jadi mcm minah NX tu.. tau dia permaisuri mengutuk.. n belum lagi blog awk (org yg mengutuk) diserang dgn minah NX tu !!

ok back to topic !!

ada movie ni, sbb terlampau minat sampai ada dah DVD... cite ni best.. saya rasa mcm jarang ada action movie mcm ni.. saya leh bagi a short synopsis..

dia mengisahkan seorang loner atau pembunuh upahan.. dia sedang makan carrot dan peminat carrot pastu tgk ada mcm suami dgn isteri mengandung sedang bergaduh n suami ingin bunuh isteri yg mengandung tu.. so dia save isteri tu n bunuh suami dgn cara yg hebat tapi actually tu bukan suami dia pun.. pastu mula la cite dia.. lepas save baby tu n sad girl mengandung tu mati... so mula la cite hero dgn baby ni.. mmg best !! tapi penuh dgn mencarut dan aksi lucah... tapi tunjuk lak kat ASTRO

cite ni lawak sampai tunjuk kat member la.. sbb lawak n kelakar mmg cite bagi saya tak puas la kalau tgk sekali... so kwn tgk la video intro saya bagi ni... tau apa dia kata??

*tgk video dulu

perhatian: Video yg anda akan lihat ada unsur ganas dan mencarut.



dia kata saya mcm hero cite tu n cara dia buang kopi sama mcm saya

saya pun pelik.. ye ker???

kalau panas baran tu caya la !!!

anyway kalau awk rasa nak action movie yg lawak n hebat, saya rasa cite ni la !!!

p/s: nasib lepas tgk cite makanan (yg org kata BEST nak mampus) yg boring tu... i tgk cite ni.. at least aura datang balik =P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails