Tuesday, October 26, 2010

adeh

well this week xleh blog sgt sbb hectic tau !!!

apa2 pun.. nak cite sikit la walaupun dugaan ada.. n positive ada...

xnak cite dugaan sgt sbb... nanti ada blogger fitnah kata laki lebih emo.. saya rasa dia lagi emo dari cara dia cakap n comment... dan selalu give up... adeh.. cakap og lak.. ok skip that

nak cite sikit... lecturer Linux ni.. menakutkan sungguh.. bukan xsuka tapi seronok gak walaupun menakutkan??

menakutkan?? ye la.. tetiba tgk dgn muka garang.. pastu leh berlawak.. n then tetiba hentam meja..

dah byk sgt lawak sampai saya tak tau apa nak cite lagi.. huhu

somehow... benda paling malu adalah... dia bagi aku nickname !!!!

adeh nickname saya dapat pun dah menakutkan... sbb xserupa sgt2 !!!



gambar sekadar hiasan...

project macbook terpaksa gendala sementara waktu... sedih la gak..

kakak saya lak... semakin pelik pulak.. xnak cite sgt...

so now.. ada byk assignment n dateline pun dah nak dekat... kena berusaha !!!

p/s: ada mcm2 nak cite tapi nanti k... dgr2 Idol saya nak kembangkan ilmunya ke US atau UK.. hebat !!!

1 comment:

  1. Sounds like my school dean! Dia ajar kitorang electron beam, tapi dia tak garang, just suke je time ngajar tu, tibe2 die sergah sebab ade la orang yang mengantuk (bukan saya), and die suke ketuk pc dalam bilik tutor! He's a funny person though!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails