Tuesday, October 5, 2010

My Project Macbook

nowplaying



Song: Shao Pai Long
Artist: Mari Iijima
Album: Macross the Complete



nak code lagu tuk show off awk punya lagu semasa tulis??? something like Xanga?? tiru code saya bawah ni..

*Free Source k

English


Bahasa Malaysia


ok back to topic...

macbook project??? well mcm ni.. insya-Allah ada rezeki nak beli macbook.. targeting yg murah RM3000 tapi kalau duit cukup baik beli Macbook Pro 13 n kalau lebih dari cukup ingatkan nak beli Macbook pro 15 !!!

kenapa beli laptop baru ?? yg lama dah rosak..

nak tau rosak baca sini

Laptop Dell Inspiron 640M yg lama telah berjasa... rupanya la sbb saya post ni di college




kenapa nak macbook ?? laptop jenama lain??

well mcm ni.. saya xnak beli laptop Windows based sbb malas nak upgrade, kalau leh beli yg dah kuat dah.. durable n lasting.. also Macbook la masuk dlm catogory tu, also Mac OSX tahan lama berbanding windows. Kalau beli laptop yg kuat harga dia sama mcm Mac cuma Mac lebih baik... also saya dah biasa dgn semua perisian n mmg nak ubah ke Macbook la.. sejak harga Macbook dah setanding dgn lappy biasa (sbb tu byk laptop harga murah sgt), also saya dah buat research, yg murah n paling kuat adalah ok bagi saya... sbb macbook dah mmg kuat !

Macbook White Polycarbonite


Macbook Pro 13


Macbook Pro 15


selepas beli macbook, saya kena buat External Time Capsule.. nak buat External Time Capsule kena beli 1 Tera HardDisk (sekarang 1 Tera 3,5 murah) bersama body 3.5.. tapi kena beli 2 HardDisk sbb satu untuk time capsule and another one is to simpan data.. btw ini Time Capsule buatan sendiri bukan buatan Apple yg mahal..

Time Capsule apa tu??? dia program dan alat untuk backup awk punya sistem.. n zaman sekarang ni kan famous org giler babi pencuri suka curi laptop... (saya marah dgn this mother fuckers), laptop hilang bukan apa... tapi file tu yg penting... ye x??

assignment, kerja, gambar keluarga n rahsia2... huhu

*laptop kerajaan (cikgu atau sesiapa) la yg paling bahaya sbb rahsia2 dan perisikan...

itu saje sistem untuk my macbook.. perisian atau software leh cari je... download or beli atau .... hehe nanti i cite..

btw jgn dgr si belagak pandai.. sbb dia tak tau guna macbook n kata projector xclear guna macbook la.. takde wireless la..

sebenarnya dia yg x pandai.. tapi berlagak nak pandai !!!

tgk facebook dia pun xnak reply...

skip topic... so now tah la.. worried mungkin cita2 ni x tercapai.. apa2 pun kena usahakan la...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails