Tuesday, October 5, 2010

Weird day, yesterday

Semalam xde class satu hari.. jadi pergi ke Bank la nak dapatkan maklumat pinjaman... it seems mcm susah nak dapatkan la..

tapi i wont put my hopes high.. YA ALLAH byknya dugaan ni..

my journey ni complicated dari rumah pergi baiki electric sehingga ke Sogo...

1st lepas baiki pergi ke LRT untuk ke PTPTN.. mmg crowded tapi so far walaupun slow tapi Alhamdulillah wakil PTPTN baik n menolong... x silap pengawai yg melayan dan menolong saya adalah puan siti x silap.. i gave her 5 Stars...

ok then pergi ke MARA... saya tau xde hope dapatkan loan mara, sbb cousin saya yg kerja sana x betul n tah... kalau leh xnak cite.. tapi respect la mara sbb peramah walaupun procudure dia complicated..

pastu pergi sogo, mmg byk kenangan n byk dah berubah... keretapi yg mcm alam disney dah xde, pergi arcade, arcade xde game kereta kebal yg saya minat tu... apa2 pun.. it put a smile.. then go to Pertama Complex.. n tgk kedai baju n byk baju SuperGT... mmg terbaik la.. nanti ada duit i beli tapi now dah sengkek =(

n then balik.. sbb letih.. ish anak sister saya ni... buat masalah sampai nak buat idea bodoh n nasib x kena langgar kereta...

sbb masa balik kena ambil dia... adeh... ok la bye.. i dah malas nak membebel lagi huhu

Ya Allah tolong la umatmu yg lemah ni, tolong la berikan saya panduan terbaik untuk hidup!! terangi la hatiku !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails