Tuesday, February 8, 2011

hmmm apa jadi eh???

Berita sekarang dihebohkan dgn keadaan pelajar Malaysia yg di Mesir... apa2 pun kita doakan mereka ajar semua selamat sampai !! dan selamat !!

Apabila ramai sibuk tentang hal Mesir tersebut... ada satu berita orang ramai mungkin xtau atau malas nak ambil tau kerana ini berita yg begitu sedih.. ada yg xsuka dan mcm2 la..

Berita apa saya maksud kan??

Berita tentang Jazimin Abdul Jalil atau ayah kepada Arwah Nurin yg telah kalah dgn case menyaman Polis Malaysia kerana lalai !!

Berita dari MalayMail

Lalai sbb gambar adik Nurin yg dibedah disebarkan seperti gossip conspiracy theory... siapa dajal yg sebarkan?? sebelum menjadi sesuatu yg bahaya !!

kedua, Polis sampai hari ini xdapat siasat siapakah dajjal yg membunuh dan menculik adik Nurin??? sama dgn Sharlinie dan adik Mawi yg hilang??

Kalau ahli politic wow bukan main cepat tahan

pastu berita dan khabar angin yg disebarkan oleh surat khabar yg xberkualiti juga reporter yg xbertauliah seperti Kosmo mengatakan bahawa Ayah Nurin terlibat dgn Ah Long??

sbb hal tersebut aku mmg BOYCOTT KOSMO !!! trust me kosmo mmg teruk apabila mereka telah memalukan beberapa individu termasuk Yuna, Arwah Yasmin Ahmad dan ramai lagi !!!

Case Arwah Yasmin Ahmad diaibkan oleh Kosmo !! di facebook kalau tak awk search la di google.. ada byk maklumat pasal ni.

btw selepas case ini telah senyap sekarang.. NOW !!! ramai telah buat cerita ala2 kehilangan arwah Nurin di TV !!

p/s: maafkan tentang article ini tapi kalau ingin delete sila inform !!

3 comments:

  1. Betul tu. Sedih bila ayah nurin kalah dlm menyaman pihak polis. Klu bukan org dalam yang edarkan gambar2 sulit tu semua, siapa lg??

    Siapakah orang dalam yg edarkan pic tu pun x leh nak siasat ke??

    ReplyDelete
  2. tu la kak, no comment la..

    sbb perkara kecil mcm ni ramai tidak mempercayai prestasi polis..

    ReplyDelete
  3. suka ikut isu semasa neh.. hehe. bagus2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails