Saturday, February 26, 2011

Lonely Soldier Boy again

Aku baca beberapa blog n check beberapa pekara yg membuat saya terfikir tentang backstabbing dan juga mcm2 perkara..

mungkin dugaan sebegini Allah berikan pada saya untuk teruskan be a stronger man... supaya bila sudah pergi ke tempat kerja saya mungkin akan bersedia dgn pelbagai jenis penipuan manusia.

ye saya tau, saa perlu baiki beberapa kesalahan..

Saya nak cite ni sbb ada satu organisasi local ni... mereka sebenarnya mencari perhatian dgn mencuri maklumat kwn2 saya.. lepas tu menceritakan apa fungsi mereka demikian...

lepas tu mereka ada meminta pertolongan.. so kita pun mcm tolong la gak org tu... tapi akhir2 ni.. pertolongan kita x diendahkan.. dan mereka sendiri buat mcm u know??

they get the credit.. not us...

mcm awk buat project mati-matian.. n bagi kat boss.. pastu boss awk kata dia yg buat.. dan dia dapat penghargaan??

apa awk rasa??? kecewa gilerkan??

apa2 pun kita kena gak Lonely Soldier Boy pada masa tertentu.. so enjoy lagu ni !!!



Lagu Mospeada yg begitu old-school.. dah ini kartun yg saya tgk masa kecil...

Character yg saya minat adalah Stig Bernard,



dia seorang yg mmg akan berjuang sampai akhir.. dia juga ada sihat negative mcm saya.. kadang2 dia lebih suka bersorangan.. dan selalu kata hatinya adalah betul !!

p/s: lepas incident ini, aku rasa mcm xnak kerja di Malaysia sehingga org Malaysia dah matang untuk buat business bukannya curi idea untuk kepentingan diri sendiri !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails