Sunday, February 27, 2011

hmmm

Kelmarin ada chat dgn kwn... dia cite pasal ceramah dia yg begitu mengecewakan apabila si yg bercakap menipu tentang kehidupannya...

selepas chat, saya tgk benda yg ASUS bagi.. bukannya pendrive ke apa... dia bagi pisau lipat yg murah.. adeh..

cakap pasal pisau lipat.. teringat pisau lipat Wenger dan Victorinox yg saya idamkan...

pisau jenama apa tu??

itu la pisau lipat yg digunakan oleh Macgyver !!!



siapa yg ingat Macgyver?? dulu cite yg hebat pasal seorang perisik yg mengunakan barangan setiap hari untuk menjadi senjata atau peralatan untuk selamatkan diri dan mcm2..

cite mcm tu dah xde dah di TV !!

bagi saya Macgyver adalah perisik yg lebih pandai dan rajin !! sbb dia belajar pelbagai benda.. dan mmg saya pun mcm dia gak..
*sehingga ada fatty tu curi idea untuk buat citer guna identity saya !

saya mmg kaki gadget dan pandai baiki beberapa benda.. sbb tu dirumah saya ini handyman..

ok balik topic, lepas teringat Macgyver, teringat saya nak beli penknife mcm Macgyver.. setiap peminat Macgyver mesti ada satu, dari arwah ayah dan abang-abang saya.. mmg kita semua minat Macgyver..

Pisau Wenger ni simple tapi mengancam !!!



atau pisau Victorinox Huntsman yg mmg terkenal ni !!



atau nak jenis ada USB dgn laser !!



USB dgn torchlight LED pun ada !!



so mmg dreamlist saya untuk memiliki satu !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails