Thursday, December 17, 2009

Biggest Loser ??? No you are the WORST LOSER !!!



seorang peserta biggest loser yg paling bodoh !!!

ok saya kata mcm atas tu sbb cite dia mcm ni...

mmg saya tak minat sgt reality show ni.. tapi saya tgk biggest loser sbb mmg seronok.. tgk org yg berbadan besar ingin berubah kehidupan mereka pada yg lebih baik...

so kadang2 suka tgk mereka bekerjasama walaupun dlm team lain....

pastu biggest loser asia keluar !!! bukan main happy... saya suka tgk show yg dapat mengubah org menjadi yg lebih baik...

so tgk la... n hampeh.. kerana... tak de sportsmanship langsung !!!!

barat walaupun perangai tak senonoh tapi sportsmanship mereka kuat compare dgn ASIA..

ingatkan show ini nanti mereka bekerjasama mcm US tapi hampeh...

tgk gaduh la.. mencarut la... especially minah filipines ni !!!

mmg layak dia keluar !!!

i ingat dia keluar.. terima la.. kekalahan pastu datang la peluk n minta maaf.. ini.. MARAH LA.. MENCARUT LA.. BISING LA...

ni la tu la... show ni tak membantu la...

wait kalau tak membantu ?? kenapa awk join dulu2 ????

nak FAME ke???

berlagak nak mampus !!!!

saya rasa org Asia nak main sbb nak $$$$$$$ bukan nak ubah kehidupan....

bodohnya pesal nak marah... biar la.. dah tau kan.. kata nanti awk menyesal la...

awk lak bagi malu name filipina.. aku tau negara ko tu bodoh mcm sial.. dah la president pun muka mcm babi !!!!

rakyat selalu memderita... tak pernah adil...

so anyway ... mmg sad la tgk show ni...

p/s: sorry la byk benci tapi mmg benci pun !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails